Profesionalna higijena i profilaksa

Izvrsna oralna higijena vrlo je važna, ne samo za zdravlje zubi već i za opće zdravlje. Vrlo je važno naglasiti da infekcije u usnoj šupljini, kao što su kronična parodontna bolest ili kronični periapikalni ostitis (granulom) mogu biti uzrokom mnogih drugih bolesti npr. artritisa, srčanog ili cerbranog inzulta, bolesti bubrega ili dermatoloških bolesti.
Cilj stomatološke struke nije samo liječenje, već i preventivno djelovanje i edukacija pacijenta. Stoga vrlo rado posebno vrijeme posvećujemo higijeni i profilaksi.
Ugodno i bezbolno odstranjivanje mekih i tvrdih naslaga na zubima provodimo nastavcima Sonicflex i zračnim poliranjem Prophy-flex nastavkom. Zube zaštićujemo fluoridacijom i pečaćenjem fisura. Izvrsna higijena temelj je zdravlja i ljepote.

Savjeti o higijeni

Koliko često četkati zube?

Prema preporuci Američke dentalne asocijacije, dovoljno je četkati dva puta dnevno. Izaberite četkicu koja nije prevelika, kako bi ste svugdje mogli dosegnuti. Birajte radije srednje tvrde ili mekane četkice, nego tvrde. Kružnim pokretima prođite temeljito sve plohe zubi.

Zubni konac?

Zubni konac koristite najmanje jednom dnevno. Na tržištu postoji puno različitih vrsta zubnih svila. Izaberite proizvod koji vam najviše odgovara. Čak i ako su vam zubi jako zbijeni tanka, navoštena svila prolazi i između najužih prostora. Možete također koristiti i vrlo praktične interdentalne četkice koje savršeno dopiru i do najnepristupačnijih područja između dva zuba.

Tekućine za ispiranje?

Uloga tekućine za ispiranje prvenstveno je redukcija bakterijskog plaka. Uz mehaničko čišćenje četkicom, depo učinak klorheksidina koji je aktivni sastojak tekućine, usporava razvoj bakterijskog biofilma. Na tržištu postoje različiti proizvodi ugodnog okusa i različitih koncentracija. O izboru tekućine najbolje se savjetovati s vašim stomatologom.